Politikacıların Ortak Klişeleri Nelerdir?



Politikacılara sıklıkla uygulanan çok sayıda klişe vardır. En yaygın olanlarından bazıları politikacıları dürüst olmayan veya açgözlü olarak tasvir edenlerdir. Aynı şekilde, basmakalıp bir siyasetçi politik meseleleri sık sık izler çünkü onları umursamaz ama bunu yapmak bir şekilde ona yarar sağlar. Politikacıların klişeleri de bu insanları, herkesten daha fazlasına sahip olmalarına Seo hizmeti  ya da manipüle etmek için kamusal konuşma becerilerini kullanmalarına inanmak olarak tasvir ediyorlar.

Politikacıların en yaygın basmakalıplarından biri, alışkanlıkla dürüst olmaları ve pek çoğunun seçmenlerin bu nedenle politikacılara güvenmemeleri gerektiği fikrini dile getirmeleridir. Nitekim, bazı insanlar, siyasal ofis için çalışanların sadece seçmenleri seçilmeden önce duymak istediklerini söylediklerini belirtiyor. Daha sonra, bazı insanlar seçilen yetkililerin sadece kendi gündemlerini takip etmekle ilgilendiğine inanıyorlar. Bu düşünceden sonra, bir kişi, artık oy kullanmaya ihtiyaç duymadığında, zıt hedefe doğru çalışmak için vergilerini düşürmek istediğini iddia eden bir politikacı bekleyebilir.

Politikacıların ortak klişeleri, bu pozisyonlardaki insanların gerçekten önemsedikleri konularla uğraşmadıklarını iddia Kurumsal Seo  ediyorlar. Bunun yerine, bazı insanlar kampanyalarına büyük miktarlarda para katkısı olan insanlar ve gruplar tarafından sunulan konuları önemsemeyi tercih ettiklerini düşünüyorlar. Bunun doğru olduğu kanıtlanırsa, yapması gereken herhangi bir değişikliğin sebebi, bir nedenden ötürü, sebebin önemli olduğuna ya da değişim için gerçek bir tutkuya sahip olduğuna inanmaktan ziyade, bunu yapmak için ödenmiş olmasıydı.

Politikacıların stereotipleri de onları kendilerini duygu olarak tasvir etmeyi içerir. Bazı stereotipler, politikacıları, seçmenlerinin çoğunluğu çok az olsa bile, her şeyin en iyisine hak kazandığına inanan bencil kişiler olarak tasvir ediyorlar. Örneğin, politikacılar genellikle çok para harcayan, pahalı purolara mal olan, yüksek alkollü içki içen ve zamanlarının çoğunu golf ya da sosyalleşerek harcayan yemeklerin tüketilmesi, yani vergi mükelleflerinin finansmanı sayesinde kalıplaşmışlardır. Bazı klişeler de, çalıştıkları zaman onları lüks tatillere çıkma olasılıkları olarak tasvir ediyor.

Halkla konuşma becerileri genellikle politikacıların stereotiplerinde de yer almaktadır. Genellikle çok şey söyleyen ama gerçek, somut ya da değerli bir şey söylemeyen iyi kamu hoparlörleri olarak tasvir edilirler. Seo uzmanı genellikle, herhangi bir şeye bağlı kalmaktan veya sorulara kesin cevaplar vermekten kaçınmak için diğer insanların etrafındaki çevreler olarak tasvir edilirler. Klişeleşmiş olarak, konuşmaları oldukça manipülatif olarak görülüyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Öpüşme Kuzenleri Nelerdir?

Arap masajı nasıl çalışır?

Koagülasyon Cascade nedir?