Politikacıların Ortak Klişeleri Nelerdir?
Politikacılara sıklıkla
uygulanan çok sayıda klişe vardır. En yaygın olanlarından bazıları
politikacıları dürüst olmayan veya açgözlü olarak tasvir edenlerdir. Aynı
şekilde, basmakalıp bir siyasetçi politik meseleleri sık sık izler çünkü onları
umursamaz ama bunu yapmak bir şekilde ona yarar sağlar. Politikacıların
klişeleri de bu insanları, herkesten daha fazlasına sahip olmalarına Seo hizmeti ya da manipüle etmek için kamusal konuşma
becerilerini kullanmalarına inanmak olarak tasvir ediyorlar.
Politikacıların en yaygın
basmakalıplarından biri, alışkanlıkla dürüst olmaları ve pek çoğunun
seçmenlerin bu nedenle politikacılara güvenmemeleri gerektiği fikrini dile
getirmeleridir. Nitekim, bazı insanlar, siyasal ofis için çalışanların sadece
seçmenleri seçilmeden önce duymak istediklerini söylediklerini belirtiyor. Daha
sonra, bazı insanlar seçilen yetkililerin sadece kendi gündemlerini takip etmekle
ilgilendiğine inanıyorlar. Bu düşünceden sonra, bir kişi, artık oy kullanmaya
ihtiyaç duymadığında, zıt hedefe doğru çalışmak için vergilerini düşürmek
istediğini iddia eden bir politikacı bekleyebilir.
Politikacıların ortak
klişeleri, bu pozisyonlardaki insanların gerçekten önemsedikleri konularla
uğraşmadıklarını iddia Kurumsal Seo ediyorlar. Bunun yerine, bazı insanlar
kampanyalarına büyük miktarlarda para katkısı olan insanlar ve gruplar
tarafından sunulan konuları önemsemeyi tercih ettiklerini düşünüyorlar. Bunun
doğru olduğu kanıtlanırsa, yapması gereken herhangi bir değişikliğin sebebi,
bir nedenden ötürü, sebebin önemli olduğuna ya da değişim için gerçek bir
tutkuya sahip olduğuna inanmaktan ziyade, bunu yapmak için ödenmiş olmasıydı.
Politikacıların
stereotipleri de onları kendilerini duygu olarak tasvir etmeyi içerir. Bazı
stereotipler, politikacıları, seçmenlerinin çoğunluğu çok az olsa bile, her
şeyin en iyisine hak kazandığına inanan bencil kişiler olarak tasvir ediyorlar.
Örneğin, politikacılar genellikle çok para harcayan, pahalı purolara mal olan,
yüksek alkollü içki içen ve zamanlarının çoğunu golf ya da sosyalleşerek
harcayan yemeklerin tüketilmesi, yani vergi mükelleflerinin finansmanı sayesinde
kalıplaşmışlardır. Bazı klişeler de, çalıştıkları zaman onları lüks tatillere
çıkma olasılıkları olarak tasvir ediyor.
Halkla konuşma becerileri
genellikle politikacıların stereotiplerinde de yer almaktadır. Genellikle çok
şey söyleyen ama gerçek, somut ya da değerli bir şey söylemeyen iyi kamu
hoparlörleri olarak tasvir edilirler. Seo uzmanı
genellikle, herhangi bir şeye bağlı kalmaktan veya sorulara kesin cevaplar
vermekten kaçınmak için diğer insanların etrafındaki çevreler olarak tasvir
edilirler. Klişeleşmiş olarak, konuşmaları oldukça manipülatif olarak
görülüyor.
Yorumlar
Yorum Gönder