Pazarlama nedir:
İngilizce pazarlamada adıyla
da bilinen pazarlama, bir ürünün, malın veya hizmetin pazarlanması etrafında
uygulanan, talep artışı yaratacak ilke ve uygulamaları ifade eder .
Ek olarak, pazarlama, aynı Seo
hizmeti, bu alanın prosedürlerini ve kaynaklarını incelemek,
analiz etmek ve sınıflandırmaktan sorumlu olan disiplin olarak bilinir .
Kelime pazarlaması,
"teknik" anlamına gelen Latince mercātus ve "-tecnia"
kelimelerinden oluşan Yunanca τέχνη (téjne) kelimesinden oluşan
"pazar" kelimelerinden oluşan bir kelimedir .
Ayrıca bkz Reklam .
Uluslararası pazarlama
Uluslararası pazarlama, bir
ürünün veya hizmetin çok uluslu veya küresel bir bakış açısıyla tanıtımını ve
pazarlanmasını amaçlayan uygulama ve stratejiler dizisi olarak bilinir.
Uluslararası pazarlama, tüketicilerin davranışlarına göre farklı pazarlar ve
kültürel gerçekler için bir ürünün nasıl tanıtılacağının, uyarlanacağının,
standardize edileceğinin ve muhafaza edileceğinin anlaşılmasına olanak tanıyan
piyasa çalışmalarına dayanarak gerçekleştirilir. Bu anlamda uluslararası pazarlama sadece ihracat olarak
anlaşılmamalıdır.
Ayrıca bkz Promosyon .
Sosyal pazarlama
Sosyal pazarlama
çalışmalarının bir felsefesi pazarlamanın temel uygulamalarını ifade etmektir,
ama kendi dinamiklerini ihmal Kurumsal Seo, artan veya sosyal
refahı, bireysel sağlık ve çevre koruması sağlarken ağırlık vererek Ürünün
tanıtım ve ticarileştirilmesi, tüketicilerin ihtiyaçlarının karşılanması ve
bunun ortaya çıkardığı faydaların elde edilmesi. Bu anlamda sosyal pazarlama,
yasalara saygı, çevre koruma ve tüketicilerinin sağlık bakımı gibi etik
kriterlere ayrıcalık getirmektedir.
Doğrudan pazarlama
radyo, televizyon veya basın gibi
geleneksel medyada posta (geleneksel ve elektronik), telefon görüşmeleri ve
reklamlar: Doğrudan pazarlama tüketicilere ulaşmak ve farklı şekillerde elde
onunla etkileşim istiyor reklamcılığın bir stratejidir. Reklam yoluyla,
doğrudan pazarlama, aracı olmadan, potansiyel tüketici ile anında iletişim
kurmaya çalışır, böylece, bir mağazaya gitmek zorunda kalmadan ürünü satın
alabilir. Katalog, televizyon veya posta yoluyla yapılan satışlar, kişisel
satışla karıştırılmaması gereken bu sistemin Seo
uzmanı bir örneğidir.
Dijital pazarlama
Dijital pazarlama, internet
ve mobil telefonu, ürünlerini, ürünlerini veya hizmetlerini pazarlamak için
tanıtım ve dağıtım kanalları olarak kullanan ve aynı zamanda tüketicileriyle
etkileşimli ve kalıcı bir iletişim kurmayı amaçlayan yeni bir pazarlama dalıdır.
Temel olarak, reklam alanı, tanıtım ve satış, internet alanında sınırlı ve onun
müşterileri çekmek için sunduğu tüm kaynakları kullanın: web sayfaları, afiş,
sosyal ağlar, bloglar, e-posta, video, web seminerleri veya video konferans ,
podcasting ve SMS mesajlaşma.
Yorumlar
Yorum Gönder